fredag 22 januari 2010

Snöröjning

Denna veckan har jag snösvängen igen,har redan varit ute 3 gånger och hoppas slippa någon mer sväng. Det blir rätt tradigt att sitta på helspänn hela tiden och vara rädd att hamna i diket som syns på bilden. Vissa påstår att det var jag som körde av men jag hävdar att jag följde bara spåren av föregående förare. Detta har inte hänt nu utan var för några år sen men det börjar att närma sig en avåkning. Var i diket två gånger men kom upp lika fort igen. Dom 3 svängarna blir lika långt som jag har till stockholm drygt 40 mil,men jag tror att jag tar bilen om jag ska dit.

2 kommentarer:

  1. Jag vill minnas att du erkännde då att de var du som körde i diket... :)

    SvaraRadera
  2. Det var ju 4 år sen och man glömmer.Tror inte jag har erkänt något sådant.

    SvaraRadera