söndag 24 januari 2010

På språng


Gårdagen tillbringade jag i garaget nästan hela dagen med att rengöra och koka Eriks trofetjur. Men nu är allt det tråkiga gjort med hornet så nu får det torka ett tag. I dag hade jag tänkt mig en sväng till hede för att få räkenskaperna reviderade för vårat skötselområde. Vi skall ha årsmöte i morgon så det är i sista stund som vanligt.Men jag hade sån tur att han var här och körde grus till den nya vägen ner till mossen.Jag passade på att åka med och hämta ett lass grus.När vi åkte förbi västorp fick vi syn på denna tjur som kom över åkern och över vägen framför traktorn.Tog kort med mobilen så det blev väl sådär,men när jag kom hem så åkte jag dit med den andra kameran.Hade otur att han stod upp mot en annan skogskant och med långt håll som vanligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar