torsdag 16 september 2010

Ståndskall för Wilma

Efter att ha varit en vecka i skogen och jagat älg,så hade det ju varit roligt att få hört något riktigt ståndskall.Men i söndags morse ringde min bror och sa att Tomas och han var på väg hit för att provsläppa Wilma.Så jag tog med kameran och gick ut. Jag tror inte det tog mer än 5minuter förrän upptaget kom.Har försökt att korta ner filmen men som sagt,jag är inte så bra med tekniken. Synd var bara att efter denna film tar slut så vände det in på mossen igen. Vi smög fram till ca 40m,jag filmar även detta men man ser inte djuren bra så jag slutar att filma. Då passar Tomas på att visa vilken fin kontakt han har med sin hund,han bara ropa till sig Wilma och sen mana han på henne igen.Det skulle man ha på film,men det kanske kan bli fler gånger man går med.http://www.youtube.com/watch?v=vn0puZzjtnw

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar